Oro för gotlänningar, krigsvrål med knorr o odisciplin framför datorn äventyrar dagens match.. typ…

Ringde Gotland… Färjan har gått och kommit fram, så det blir match mot Sudret för VHC idag.. Frågan är ju bara hur gästerna ska ta sig hem, med stormen menar jag.. En inställd avgång så här långt..
Jaa, jag erkänner.. jag var lite nervig för att det kanske inte blir nån match. Men hellre det, än ett helt hockeylag i sjön..

Sudret vann sin fredagsmatch, VHC förlorade sin. Det kan bli riktigt intressant idag (fasen, jag borde egentligen sätta fart o packa o klä på mig så jag inte missar bussen o därmed matchen..)
Hoppas bara att VHC-boysen är friska, starka och fulla av j-lar anamma! 😀 De kanske skulle börja varje match som de gör nu, fast med en liten knorr.. Inte bara skrika sina krigsvrål utan hoppa o knuffa lite på varandra också för att få igång adrenalinet or.. (nu regnar det igen!) ..ordentligt. 😀

Hejhoppåplingeling på er! Återkommer med en rapport från dagens hockeydrabbning. 😀


2 kommentarer on “Oro för gotlänningar, krigsvrål med knorr o odisciplin framför datorn äventyrar dagens match.. typ…”

  1. Mocca skriver:

    *håller tummarna för att det blev någon match*
    Men hem, det lär de nog inte komma ikväll….
    Usch, låter inte alls bra att åka båt i det här vädret 😦

  2. vhcbloggen skriver:

    De får nog stanna på fastlandet inatt tror jag.. 🙂


Lämna en kommentar