Nya truppen är full av överraskningar och jag skulle ju vilja men det vette tusan när tiden är på min sida

Kollade nya introfilmen för VHC. Myyyyyyyycket intressant!

Det mest intressanta, och roliga, var att en gammal favorit dykt upp igen. Så det är ju nästan så jag skulle vilja ta och kanske strunta i något av allt det där som måste göras istället för att titta på hockey live, och faktiskt kliva ner i hallen.

Vann gjorde de också. Mot Sollentuna. Föga förvånande måste jag säga, med den truppen. 😉

Ni som inte sett filmen än kan se den här –

Har lite kluvna känslor inför att ställa mig i hallen och plåta igen dock. Inte bara på grund av att min sjukdom börjar bli värre utan på grund av det senaste tjafset… Jaja. Tar väl och betalar inträde och ställer mig på läktaren nån period kanske. Nån gång.

Det vore kul.

Jag älskar ju hockey.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,



Lämna en kommentar