Ska väl vara en rubrikjävel här också men jag kommer inte direkt på nån som sammanfattar inlägget så det blev så här

Kollade Tre Kronors match igår. Eller ja, jag missade en och en halv period eftersom jag fick för mig att matchen började 19.00… Jag är fanimej hopplös ibland 😉

Inte för att det var så roligt att kolla direkt, även om det var Brynäsboys med. Vilken pruttförlust!

Jaja, nya tag i nästa match!

Vad VHC pysslar med håller jag inte så noga reda på numer. Det blev lite avslaget efter allt tjafs och kändes inte så angeläget att längre hålla järnkoll på matchdagar och spelare och ledare och sånt. Men jag saknar det. Faktiskt.

*kollar hemsidan*

Jodå, de tuffar på. Men jag skrev det tidigare, jag är inte förvånad med tanke på den trupp de har. Och det är ju så att jag väldigt gärna skulle åka ner till hallen och kolla en match men det funkar liksom inte riktigt just nu. Synd att ingen miljonär på Värmdö är lika hockeynördig som jag och bestämmer sig för att ordna webbsändningar live från matcherna. Faktiskt. Riktigt synd.

För Brynäs går det lika illa som det går bra för VHC (hängde ni med?) Som det brukar vara alltså. Å andra sidan är säsongen lång och oavsett hur det går så klappar ju hjärtat för hockeyn ändå. Fast vissa dagar kan man ju undra vad vissa spelare har på isen att göra över huvud taget.

Faktiskt. Så kan man säga.

Hur som helst. Om jag bara får chansen så ska jag ner till hallen och plåta en period eller två. Om jag får chansen som sagt.

Tjabba!


One Comment on “Ska väl vara en rubrikjävel här också men jag kommer inte direkt på nån som sammanfattar inlägget så det blev så här”

  1. Torsten Hjelm skriver:

    Hej
    Trevlig blogg du har!
    Du är varmt välkommen till Ekhallen. Vi har idag all utrustning som behövs för att sända samtliga matcher på webben (dvs streama).
    Vi har sänt ett antal matcher (dock ej A lagets) under säsongen, detta beror framförallt på att helt enkelt inte har bemanning för det. All utrustning finns på plats i Ekhallen.
    Välkommen
    Mvh
    Torsten Hjelm
    Ordförande VHC


Lämna en kommentar