Brynäs toppar rankingen, Cantona är nästan legend (eller måste man dö först för att bli det?) o Bäckis spelar mot Mora idag

Självklart är Brynäs i topp! Boorken rankad som Sveriges bästa tränare av AB. Visst jag är väl partisk, men jag gillar hans ledarstil. Rak, rättvis, hård och samtidigt ödmjuk. Jag har sett för lite för att kunna jämföra VHC-coachen o BIF-coachen, men det finns likheter i ledarstilen. Återkommer med fler teorier om det när jag fått ordning på allt.. 🙂

Super-Nollan Kristan rankas etta över målvaker, ”Sjödda” hamnar på en hedrande andraplats bland backarna… Det ska vara en Brynäskille i år.. *garvar*

Och så skriver Erik Niva om en av de största profilerna inom fotbollen, enligt mig, Eric Cantona.. ”Bråkstake och förebild…”

Bäckis spelar idag. Om han varit dålig så kanske han inte är helt hundra, men det är ju bara hålla tummarna och önska att han är helt frisk och har massor av energi o vilja. 🙂

Kommentera

