Bättre Hockey-bloggen ger så fint betyg att jag måste skryta lite med en bild

Tja… titeln sa väl allt va? 🙂

© vhcfan 2007.. typ...

Edit; Här är länken till Lasses Bättre Hockey-blogg


7 kommentarer on “Bättre Hockey-bloggen ger så fint betyg att jag måste skryta lite med en bild”

  1. Lasse skriver:

    Har jag skrivit så… Är det förmodligen så… Ja inte bara förmodligen… Det Äääärrr så…

    Sakligt och personligt med en verbal svada och nyfikenhet som gör att man inte bara skummar… Du är i gott sällskap…

    Jobba vidare…

  2. vhcbloggen skriver:

    Rackarns vad du gör mig glad!! 😀

  3. Lasse skriver:

    Ärlighet glädjer mest…

  4. Walle skriver:

    välförtjänt beröm..! bara hos dig kan man läsa att ”Det går en förlusttomte o nyser i Brynäs omklädningsrum”

  5. vhcbloggen skriver:

    Lasse – absolut! *boing boing*
    Walle – du gör mig också glad! Hoppas vi ses på nån av öarna när sessen startar igen! 😀

  6. Mocca skriver:

    Grymt tjejen!

  7. vhcbloggen skriver:

    *glaaaaaaaaaaad* 🙂


Lämna en kommentar