Jag tror jag har blivit flera när jag spökskriver åt jycken och det där med för mycket kaffe kan aldrig vara bra

Alltså, är jag sjuk? Eller alltså, jag håller på att bli tror jag. Nu menar jag inte hosthost-sjuk, utan sjuk. I huvudet. *garvar*

Jag har tre bloggar, två egna och en som jag ”skriver åt jycken”. Och det är just den som gör att jag funderar på om det verkligen står riktigt rätt till i skallen på mig. Visserligen hjälper den mig att se saker från hans sida, men ibland märker jag att jag tänker ”som honom”… Det är en mycket skum känsla kan jag meddela. Undra vad han tänker egentligen… Antagligen inte alls så som han ”tänker” i sin blogg…

Ni hör ju! Skumt.

Jycken är rolig har jag fått höra i bloggen (jag måste erkänna att jag sitter och fnissar åt mig själv ibland) Därför funderar jag på om språket i den här bloggen blivit annorlunda? Mindre rolig? Mer rakt-upp-å-ner-tråk-blogg? *rycker på axlarna* Jag vet inte…

Jag vet i alla fall det här;

Jag dricker alldeles för mycket kaffe
Jag sover alldeles för lite
Mina byxor har blivit för stora
Jycken verkar vara omöjlig att få in på dagis (vad är det med hunddagis-folk och stora hundar egentligen?)
Lika omöjligt verkar det vara att hitta en bra daghusse/-matte
Det där med Facebook går nog över för min del
Och jäklars vad kaffesugen jag blev… Smell ya later alligater! 😛

Andra bloggar om: , , , , ,



Lämna en kommentar