Ingen Huselius i VM däremot Månsson, tandis ger glatt humör o Micke Lind fortsätter i BIF

Vilken uuuuuunderbar dag!! *boing boing boing* Solen skiner, fåglarna kvittrar, byggjobbarna visslar (he he) och jag har nästan blivit av med min huvudvärk! Ooooiiihh!! 😀
Undra om mitt härliga humör kan ha att göra med dagens ”Dagens”? För det kan ju knappast vara gårdagens match va? 😉

Dagens fråga;
”Hittar du nåt?”
Dagens svar; ”Näe, det ser fint ut”
Dagens glädjeämne; -se ovan-

*ler* Jag ääääääääääälskar min tandsköterska (fast det är ju för att vi är släkt) och det är nästan så jag älskar min tandläkare litegrann idag också.. Eller ska jag kanske klappa mig själv på axeln för att jag, i min tandläkarskräcksiver, skött mina tänder så minutiöst.. 🙂
Dagens fråga ställdes nämligen av mig när tandis grävt klart i munnen på mig.. *ler* Tänk att få gå från tandis utan tårar i ögonen och ”bara” 650 kronor fattigare (snacka om timpenning! Jädras.. jag har valt fel karriär! 😛 )

Ingen Huselius i Ryssland..
Trist att Calgary stoppar honom från spel för att de tycker han ska vila i två veckor (det är väl så länge VM håller på va?) Han har ju för tusan hela sommarn på sig att läka ihop om han skulle gå sönder! Ungefär.. Jag är ju självklart medveten om att man som hockeyspelare tränar på sommarn också (hrmm.. somliga gör det i alla fall.. *blink blink*) men han hinner ju läka ihop till hårdträningen på is börjar åtminstone. Tror jag.. *garvar*
Ännu mer trist att läsa kommentaren på artikeln i SvD.. *suck* Alltså, släpp! Livet går vidare, det är ingen idé att stå i det förflutna och trampa.. då kommer man ingen vart ju!
Men vad jag förstod på BÅG igår, så är Månsson med i truppen åtminstone. Alltid nåt.. 🙂

Micke Lind klar för BIF, hoppas han håller sig hel och frisk och kry den kommande sessen. Då blir det nog bra tror jag. *ler*

Andra bloggar om: , , , , ,



Lämna en kommentar