Nu har herr Krönikör fått hjärnstillestånd eller nåt, Twinglysjukan breder ut sig o VHC-hockey ikväll livar upp! :D

Men vaf! Har han slagit skallen i tangentbordet eller? Arbetarbladets krönikör har fått totalt hjärnsläpp och skriver ”sanning” efter ”sanning” i nätupplagan.. Bland annat skriver han att ”Nicklas Bäckström spelar NHL-hockey i höst.” Då vet han det då, ingen anledning att fundera längre för Valbo-sonen, krönikören har redan tagit beslutet. Häpp! Klart! Å andra sidan har jag skrivit att jag tycker att Bäckis ska passa på att sticka över nu.. men men..
Vidare skriver herr Krönikör (och som den målvaktsfetischist jag är, blir jag förbannad) att ”Kontrakten går ut för Robert Kristan, //……// har, som jag ser det, gjort sitt i Brynäs.”
Måste säga att Kristan imponerat mer på mig än Sperrle och det är ju bara hoppas att Boorken sätter ner foten och tvingar herr Krönikör inse att han har fel i det han skriver (för jag har ju alltid rätt.. 😛 *garvar*)

Sen undrar jag varför SvD citerar Aftonblaskan rakt av? Det står precis samma sak här som där.. Skumt? Twingly-sjukan? 😛

Grrr! Nä! Nu drar jag till Ekhallen. För där ska jag stå och studsa, skrika, våndas, skratta, studsa lite till och plåta världens bästa VHC-are! 😀 Oavsett resultat ikväll… Det är VHC-hockey!!! Oooooooooooooiiiih!!

Andra bloggar om: , , , , , , , ,


2 kommentarer on “Nu har herr Krönikör fått hjärnstillestånd eller nåt, Twinglysjukan breder ut sig o VHC-hockey ikväll livar upp! :D”

  1. sara skriver:

    jag förstår inte varför dom inte skulle behålla kristan. han är grymm,

  2. vhcbloggen skriver:

    Precis! Får väl våndas genom nästa vecka tills de bestämt sig.. 🙂


Lämna en kommentar