Brynäs mot Mora, Widing vilar o det går upp å ner med humöret dagen innan helg.. ;P

Match mot Mora för BIF ikväll.. Nolander (som fö kom från just Mora inför den här sessen) har förlängt kontraktet till nästa säsong också (2007/2008) Det är bra. Bra backar växer inte på träd.. 🙂

Boorken inför matchen –> Länk
Widing spelar tydligen inte, men man vet aldrig.. Det kan ju vara ett drag från BIFs sida att hålla hans ”debut” hemlig ett tag till… eller nåt.. Vad vet jag..? *kom på att jag läst nåt om det på Hockeysnack*
Apropå Widing, med tanke på vilken ”behandling” han fick borta i USA så kan det tänkas att han är rejält sugen på att ge järnet, bevisa att han platsar i BIF och med all den skridskoåkning han fått ”roa” sig med så lär han vara i väldigt bra form. 😀

Känns bra att få höra orden ”Tack för hjälpen” när jag gjort nåt för att vara snäll (joo, jag är faktiskt ganska snäll… ibland.. 😛 )  *fem minuter tickar förbi* Åååååsså får jag en smäll av verkligheten.. Välkommen tillbaka typ… *suck* Får höra att jag ju aldrig har nåt att göra så det är bara lassa på mera på min redan stora projekthög (allt detta för att chefer o kollegor ska kunna gå tidigare).. Jaja… en vacker dag hittar jag ett nytt jobb och då får de jobba själva… 😛

Livet är inte bara glass å pannkaka som sagt.. Men! Man får göra det bästa av situationen och glädjas åt hockey, helg, jobbet med djuren och goda vänner! 😀



Lämna en kommentar