Från tårögd till tårögd men av olika anledningar tack vare pruttprat med mamsen… :D

Pratar med mamma, det är skönt, jag vill att hon ska vara här.. 😥 Lite ledsen bara…. Men det blir bättre…
På fredag, för då har jag tagit ledigt för att tvätta (det var ju den enda tvättiden den här veckan!) och sen är det hockey på kvällen.. Sen börjar helgen!! Oooiihh!! 😀 På lördag – sooooova länge! Åsså jobbar jag med ormarna på söndag!

Vi kom på ytterligare en fördel med att vara singel.. Man kan lägga av en riktig brakskit utan att nån annan opponerar sig.. 😛

Nu har jag pratat prutt med mamma så nu är jag fnittrig å glad igen! 😀 Tänk att det kan vara så roligt.. Larvigt.. men kul! 😛

Kommentera

