Ingen diskussion om nånting, stoppa huvudet i sanden och låt andra sköta snacket så slipper man ta ansvar

Hoppsan. Ingen gästbok hos A-laget längre. Trist. Men å andra sidan, vem har tid att sitta och gallra i inläggen hela dagarna? Lika bra att ta bort den då. Varför ska man ha en gästbok på en lagsida kan man undra?  Verkar ju dumt att ha en dialog med supportrarna kan tyckas…

Va? Ironisk? Jaaaaaaag?! Neeejdå….

SHL har dock kvar sin gästbok. Där får man veta vilka som är borta och varför och kanske en hel del annat (o)nyttigt haha! Jepp, håll ställningarna, SHL ska ha en stor eloge för sitt fina fenomenala arbete!

Söndagens match var en rätt trist tillställning även om coacherna skrek och hade sig. Och nu menar jag ”skrek och hade sig” på ett bra sätt, jag gillar sånt. Energi! Sen att det inte hjälpte ett jävla dugg, ja, det är ju liksom inte deras fel. Verkade som hela laget åkte runt och hade tankarna på annat håll…😕

Ja. Utom målis då. Jävlar i helvete vad arg han blev! Han klev av mitt i. Hej hå temperament.

Har dock full förståelse för hans vredesutbrott. Jag har nämligen liknande temperament och hade reagerat precis likadant om det varit jag som stått mellan stolparna.

Och apropå att inte vilja ta ansvar… Det verkar fan vara nåt som går just nu. Ingen vill ta ansvar för nånting, ditt och datt skylls på än det ena än det andra, men att själv stå för det man gjort… icke. Mycket märkligt. Och rejält trist. Ännu mer frustrerande för den som är på mottagarsidan. Man får ju för fasen banka skallen blodig för att få svar! Okul är bara förnamnet.

Nåväl. VHC får väl kvala dårå och jag tror på min goda vän Vs ord – ”Motivation slår klass”. Så då åker vi då. Kääämpa!



Kommentera

