Det blev inte många vuxenpoäng för mig inte, men det gör inget.. jag tycker om mig ändå – fast jag tydligen är liten skitunge.. ;P

Oooooch när jag har tråkigt (alltså, det borde ju vara dryga böter för samtliga tvkanaler som bara visar skit på en lördagkväll!), kikar jag in hos Stationsvakten, han brukar ha skojiga inlägg.. Självklart hittade jag ett test. Rätt spännande resultat, knappast överraskande dock (eftersom jag får betala ungdomspris på bussen i Småland.. he he..)
Enligt testet ska jag vara 21, tja.. Iofs så känns det där med ålder och noja lite överreklamerat. Jag är trettio, ser tydligen ut att vara tonåring och känner mig som.. tja… mig själv, helt enkelt. Och jag trivs alldeles utmärkt med mig själv, oavsett ålder.. *garvar*

Direktlänk till inlägget –> här

Andra bloggar om: , ,

4 kommentarer on “Det blev inte många vuxenpoäng för mig inte, men det gör inget.. jag tycker om mig ändå – fast jag tydligen är liten skitunge.. ;P”

  1. Anna skriver:

    Oj, är det så många tjejer som skriver (och kan) sport? 🙂

    Du får skynda dig hem imorgon annars. Matchen startar ju 18.15. Kanske kan fjäska för chefen om inte annat? 🙂

  2. A skriver:

    Wow!

    Jag är 28 år 😀

    Ps Ett hett tips är att INTE ge CC´n pannkaka på morgonen en slapp söndagsmorgon. Dom får så ooooooootroligt mycket energi helt plötsligt då 😀

  3. Lasse skriver:

    Vilken åketråk man är… 42 år, medan real life efter en koll på körkortet och idogt letande efter miniräkaren säger 44…

    Och jag som tycker jag är så barnslig…

  4. vhcbloggen skriver:

    Anna – så kände jag också när jag hittade till dig. 🙂 Visst är det kul!
    Fjäska för chefen går inte, det är antalet besökare som styr.. *håller tummarna för att solen går i moln o det ösregnar snart* 😛

    A – Noterat. Inga pannkakor. *garvar* Men du som är så ung har ju energi att busa med! 🙂

    Lasse – kolla en gång till, du kanske vände på siffrorna? 😉


Kommentera

