Försiktigt positiv trots ytterligare en förlust men nu släpper vi det och går vidare

Förlust ikväll igen. Men! Bara en balja skiljde lagen åt. Så det går ju liksom åt rätt håll kan man säga.

Är det något de där grabbarna kan så är det kämpa sig uppåt. Nu har de varit nere och vänt så nu är det bara uppåt som gäller.

Blir ett kort inlägg nu, men det beror mest på att det är svårt att göra någon längre utläggning när man inte varit på plats.

Jag hade gärna varit där, jag saknar nerven, saknar hallen, saknar ljuden och spelet, men… nä… jag ska inte dra orsaken varför här. Det är onödigt…

Ganska intressant diskussion som pågår i VHCs gästbok just nu dock. Försvararna skriver ”Dra! Vi vill inte ha er här!” till de som har åsikter om laget. Inte särskilt konstruktivt kan tyckas, å andra sidan är det med all säkerhet ingen som representerar laget som skrivit så. Det verkar inte särskilt proffsigt tycker jag. Ge mig in i diskussionen själv? Nä. Varför då? Mitt hjärta klappar för VHC ända ner i korpserien men visst kan jag ha åsikter om laget. Att däremot ge mig in i en dödsdömd diskussion ligger inte för mig, tar för mycket energi…

Då. Nere på botten. Nu. Upp och piska motståndarna och vinn resten av serien! Dåså, vi säger så. Vinn. Bara så. Vinn.



Kommentera

