Om det skulle finnas på riktigt skulle det säkerligen se snyggare ut med både rubriker och rykten

Jo, jag fick lite inspiration (och har alldeles för mycket tid över tydligtvis haha!) så jag knåpade ihop följande –

”Slut på måltidsdricka” jao… det verkar lite som målskyttet har minimerats på sistone, lite raketjuice och mål_tids_dricka så ordnar det sig nog.

”Nyförvärvet i blåsväder” och ”Jag ångrar mig”…. Tja… om nåt av nyförvärven nu skulle gått ut och dejtat Dagmar så kanske han eventuellt ångrar sig lite haha!

Och jodå, det gnälls på spelarna i lagets gästbok. Det brukar bli så. Är det rätt då? FÅR man gnälla på ett lag som inte levererar?

Får och får, det får man väl. Det ser inte så snyggt ut men gnälla kan man göra. Däremot är det ju knappast produktivt. Lite som att sparka in öppna dörrar eftersom både spelare och ledare är mycket väl medvetna om att målskyttet och försvaret och offensiven inte fungerar som den brukar. Å andra sidan kanske det ger lite jävlar-anamma-känsla? Vad vet jag? Inte så mycket. Om det i alla fall.

Finns andra saker jag vet mycket om…

Ska man vara som man är när man inte blev som man skulle så kan man säga att ett positivt sinne kan göra mycket för ett lag men omvänd psykologi kan fungera ännu bättre. Så se till att få ordning på spelet nu era söliga hafspellar!😉😛

Äh! Det vänder. Det är jag säker på! För de kan ju, det vet ju både de och jag och resten av supportrarna. Tag er i akt, nu styr VHC skutan mot idel segrar! Å hör sen hehe!

Dagens söksträng”hundägare singel”. Jodå, stämmer in på mig, men vad är det med det då?😉

Dagens bästa – Brynäs – Färjestad 4 – 1! FYYYYRA – ett! Moahahaha! Gööött mos!



Kommentera

