”2011 väntande”? WP satte den rubriken så den tar jag inget ansvar för, en aning otydlig kan tyckas men så blir det

Normalt brukar jag skriva en ordentlig årskrönika men i år har jag varit rätt lat när det gäller både det ena och det andra. Jag har dessutom haft lite annat än hockey för mig.

WordPress gjorde en åt mig. Och inlägg från 2007 verkar mest populära, känns väl så där kanske. Men jag får väl skylla mig själv som skriver om sånt folk vill veta (alltså hur man dissar killar och tjejer och så… fuck)

Här är WPs statistik – 2011

The WordPress.com stats helper monkeys prepared a 2011 annual report for this blog.

Here’s an excerpt:

A San Francisco cable car holds 60 people. This blog was viewed about 3 200 times in 2011. If it were a cable car, it would take about 53 trips to carry that many people.

Click here to see the complete report.



Kommentera

