Hävvy trafik när rykten om nya backar i VHC-truppen dyker upp från en man med rykten i tomtesäcken

Haha! Tack för den trafiken, ryktesmannen😉
Eventuellt två nya backar i VHCs trupp och genast rusar ni hit i tron att jag ska veta mer än så?
Smickrande. Minst sagt. Men som sagt, det där med rykten… nja… man ska väl inte hänga för mycket salt i knäskålarna av sånt meeeeen… Det kan ju faktiskt vara så att ryktet stämmer.
Och skulle det vara på det viset så är det ju välkommet om inte annat. Det behövs förstärkning där.

Kanske får kuta ner till hallen för att se med egna ögon då?
Å andra sidan har jag en aning dålig koll på vem som är vem egentligen av de nya så jag kan liksom inte så noga veta om nån kille är helt jätteny eller bara ganska säsongsny… Hajar ni?
Jag vet typ vem som är vem i 5 fall av 10 och då misslyckas jag ändå (ganska fatalt) ibland med att hålla isär de… Pinsamt värre. Vilken supporter va? Som knappt vet vem som är vem.
Fast det är ju så klart skit samma. Bara den eller den eller nån av de brakar in ett par baljor per match så är jag glad. Skit samma faktiskt vem som gör målen, bara de görs😉

Och så är det ju ganska angenämt med spelare som inte är ”rädda om frisyren” utan istället brakar rakt in och offrar sig så det slår gnistor i isen. Jupp. Sånt gillas.

Kan det månne vara så att dessa förmodade backar fungerar på det sättet? Såna där ettriga terriers… modell jättestora? Jojo man tackar!
Hade det varit jag (som fått bestämma alltså, spela gör jag inte) så hade det absolut värvats monsterterriers till backlinjen. Jepp. Så skulle det vara.



Kommentera

