Men alltså var fan tog rubriksättaren vägen?

Jo, jag fattar varför ni är här. Hej! Välkomna!🙂

Läste i SHLs gästbok om nya bloggar om division 1-hockeyn. Bland annat följande kommentar (mycket editerad)

Efter att ha kollat igenom dem så är det bara Mjörnberg (hockeysverige) Gustaf Lundgren (svartvitröd) Jimmy Stålnacke (nsd) och Visbybloggen (officiella?) som har frekventa och intressanta skrivna uppdateringar och som inte bara berör de närmast sörjande..//

Jo, inaktiv. Stämmer. Skriver ointressant? Tja, det beror väl på hur man läser.😉 Personligen tycker jag ”svartvitröd”-bloggen är bäst av de ovan nämnda.

Jaja, skit i det nu då.

När börjar matcherna igen?! *surfar in på sthlm hockey* Wooohoo!! Äntligen!

2012-01-04 19:00
Huddinge IK – Värmdö HC

Första hemmamatchen!
2012-01-06 16:00
Värmdö HC – IF Vallentuna BK

Mmmm, godis!
Gillar särskilt att det är en helgmatch, peeeerfekt!
Längtar redan!

Första matchen borta mot Huddinge. Hej å hå ge fan i knäcken i jul va?😉
Blir nog en hård fight men jag hoppas verkligen att grabbsen inte säckat ihop fullständigt under julen. Visserligen är det ju träning i mellandagarna men ändå liksom. Finns mycket på julbordet som är gott.

Förövrigt känner jag mig lite lyxig idag. Jag är ledig. Leeeeeeeeeeeeeeedig! Sjukt skönt!



Kommentera

