Jo det brukar ju vara så här men inte i Ekhallen och jag undrar vad fan som hände egentligen. Ingentinget slog till

Jojo, ni brukar ju dyka in här efter varje match. Trots att jag normalt inte orkar skriva alltid.

Och ikväll är det fan inget att skriva om. Vad hände med glöden? Viljan? Hockeyhjärtat?

Nä. Idag var det Järfälla som tog en rättvis seger. Det såg inte ut som boysen ville. En del av de – ja. Andra – shit the same var känslan jag fick.

Tråkigt.

Men å andra sidan kan man inte begära (eller kan man?) att ett division 1-lag alltid ska leverera rolig, spännande hockey. Inte bara till sig själva utan till supportrarna som står och fryser i hallen.

Sista hemmamatchen för i år.

Käka inte för mycket köttbullar och pepparkakor i jul för då blir det tungt att trampa igång sen när fortsättningsserien startar igen🙂

En match till.

Borta mot Vallentuna.

Go out with a big f-ing bang.

Please.

Pardon min franska men satan i helvetet vad jag ville att killarna skulle få ta sig över strecket! Käääääääääääääämpa!

Jaja, nästa sesse… då jäklar får de andra lagen hålla i hattarna (eller hjälmarna) för då. Då ska ni få se vad Värmdös finest kan hitta på!😉



Kommentera

