Kollegan drömmer mardrömmar om en ilsken hockeymålvakt slash fotograf som blev asförbannad

Jodå… Kollegan, tillika HV-fan, talade om att hon drömt om mig inatt. Jag var tydligen tvungen att hoppa in som målvakt för HV71 och var dessutom en jävla vägg. Motade skott efter skott och kollegan skulle plåta mig. Tydligen blev jag väldigt arg och upprörd för hon lyckades inte få en enda bra bild på mig.
Fy fan vilken mardröm.
Målis i HV… *ryyyys*

En annan kollega sa att han också drömt om mig. Honom klippte jag tydligen.
”Blev det fint?” frågade jag.
”Jag vet inte, jag kunde inte koncentrera mig” svarade han.
”Vadårå?” undrade jag och funderade över om jag klippte honom med häcksax eller nåt.
”Jomen du var ju naken!” ursäktade han sig.
Min reaktion blev –
1.😯
2. ”Du! Jag skulle uppskatta om du kunde låta bli att tala om sånt där för mig i fortsättningen”

Jävla idiot…



Kommentera

