Nynäs får på båten av VHCs finest och jag är så nöjd så nöjd med denna söndag

Just saying liksom… Knäpp! ;P
Nynäshamns IF HC – Värmdö HC 4 – 7! Wooohoo!!
Underbart ju! Vilken jäkla målarfest!😉
Kollade via onlineservicen och alltså…. första perioden vann VHC med 0-4! Euhm… var Nynäs fortfarande i omklädningsrummet då eller? Haha!

Fast en grej är jag inte med på riktigt. EQ vet jag ju vad det betyder men alltså… ”ENG”?! Vad tusan är det?

58:57 4-7 (EQ)
ENG
VÄR 22. Tryborn, Dan

18. Göransson, Joakim
28. Mickelsson, Viktor

Va? Upplys mig. Jag vill veta. Och en grej bara… frågar man aldrig får man aldrig några svar heller.
Försökte googla men det gick inte alls nåt bra så nån som kan sånt här får hemskt gärna svara på ENG betyder på hockeyspråk.
Tackar så hjärtligast på förhand.🙂

Och inte nog med VHCs sköna seger, jag fick mejl från Svenska Spel. Vann på Lotto igen. Sweeet!
Förra gången vann jag bara 21 kronor, den här gången blev det hela 23 kronor😆 Shit liksom, nästan så jag blir vimmelkantig haha!


3 kommentarer on “Nynäs får på båten av VHCs finest och jag är så nöjd så nöjd med denna söndag”

  1. Kristoffer skriver:

    Eng är när motståndarna har tagit ut målvakten och i detta fall Värmdö gör mål….


Kommentera

