Full rulle i statistiken men bloggaren sitter still i båten trots att säsongen snart är halvvägs och VHC ligger lite för långt efter

Men det ordnar sig nog tillslut. Match mot Nynäs på gång. Borta. Å hur ska det gå då? Tja, det beror väl på hur många VHC-spelare som skrämt bort det där förkylningsviruset som verkar härja på ön. Med full styrka och till hundra procent återställning efter eventuella virus och skador. Då. Kan det gå hur som helst och självklart tror jag stenhårt på att VHC kommer knäppa Nynäs på näsan.

Det känns lite som de måste det nu. Kolla tabellen bara….

Det skiljer EN liten skitpoäng. En. Enda.
Det är visserligen ett ganska stort hopp upp till Huddinge men det kan de väl fixa det med?
Tänker inte ta ut nånting i förskott men det känns faktiskt som att Nynäshamn, de kan VHC vinna mot. På bortaplan. Faktiskt.

Veckans roligaste sökord – ”Citodon scenskräck”
Svar på det då? Nä. Jag tror inte det funkar. Min erfarenhet av Citodon är dock bara positiv. Den tar bort smärttoppen så jag kan somna de där kvällarna när smärtan är så där omöjlig. Vill man bli av med scenskräck är nog KBT mer lämpligt tror jag🙂

Förövrigt lyckades jag nyss med att bränna vid micropopcorn. Starkt jobbat liksom.🙂



Kommentera

