Veckans sökord fick smilbanden motionerade, jag är trött på att vara trött och på onsdag får boysen fan kamma till sig ordentligt

Jag gillar sökord och ibland funderar jag på hur galet jag skriver egentligen för sökorden finner varken rim eller reson (hej å välkommen till 1900 kallt😛 )

  • vhc – Som vanligt i topp när det gäller sökord
  • vhcbloggen – Lika samma här
  • kamelen som ställer frågor – EH? Whaaaaaaaaat? Vilken jävla kamel? Och vad vill den veta? Kanske…
  • vad kostar en buss miljoner – En buss miljoner kostar nog mer än några miljoner. Vore ju dumt om en buss miljoner skulle kosta ett par tusen bara menar jag. Snacka om förlustaffär för säljaren, men vilket klipp för köparen! Om nu säljaren skulle vara osedvanligt korkad förstås…
  • vhc blogg – Undra just om det var rätt ”vhc”? Vet ju att det är somliga Västerås-fans som får för sig att de hittat rätt när de kommer hit😉
  • rönnmarks undertak – Vet jag inget om och hur tusan den sökningen kunde komma på topplistan vette fasen…
  • https://vhcbloggen.wordpress.com/ – Hoppsan det blev fel?
  • crazy lixx – Bra band. Faktiskt. Även om jag i nuläget lyssnar sönder typ alla låtar Avenged Sevenfold nånsin spelat in…
  • vaddera väggar – Vet jag inte hur man gör men om man behöver såna väggar kanske man ska ta och fundera lite över den mentala hälsan?

För övrigt är jag, som rubriken skvallrar om, trött på att vara trött jämt. Vet inte om det är grundsjukdomen, förkylningen, fallet för en vecka sen, det andra skiten jag utreds för på sjukhuset eller nåt fullständigt normalt som håller på och stökar men jag är så satans trött på att vara trött…
Tror det är därför jag ramlade, orkade liksom inte stå upp längre haha! Eller ja, så roligt var det inte, höften hoppade ur led litegrann men ändå. Orkar man inte stå kan man liksom lägga sig ner en stund. Fast nästa gång ska jag försöka sikta på nåt mjukare än berg. En lergrop kanske?😛

Match igen för boysen på onsdag. Efter två förluster känns det som det är dags för en rejäl uppryckning och extra mycket jävlar anamma! Litar på att det är starka psyken, kyla i skallen och eld i hjärtat nästa match.
Det här fixar de! Fast ska man tro SHLs tippare så finns det inte en enda chans till bortaseger för VHC. Perfekt! Då blir en vinst så mycket bättre. Lite så där ”in your face!”-känsla hehe! Tryck dit Huddinge ordentligt nu, låt de gapa över fart, teknik och vilja och ta hem alla poäng som går. Finemang! Vinn nu!
Underdogs, gillar’t! Å andra sidan kan det ju vara så att bara för att tipparna underskattar VHC så kanske inte Huddinge gör det. Oavsett vilket, jag tror på en jämn match med stor revanschlust och få mål. Mitt tips?
Huddinge – VHC 2-3


2 kommentarer on “Veckans sökord fick smilbanden motionerade, jag är trött på att vara trött och på onsdag får boysen fan kamma till sig ordentligt”

  1. Lasse skriver:

    A7X. Så himla braaa…


Kommentera

