Vad fan hände med farten och hockeyn och kylan och värmen i hjärtat och vem fan drog ur proppen?!

Scusi men alltså… Vilken jävla brakförlust! WTF hände liksom? Enligt vad jag kan läsa mig till så var inte domaren särskilt bra (för nåt av lagen) men kan verkligen en domare dömas på det viset? Var det domarens fel att VHCs skott inte hamnade i mål? Nä. Starka psyken klarar en pissig domare.

Men å andra sidan, hur länge orkar man som spelare leva i ovisshet (med domare som är sjukligt inkonsekventa med vilken nivå de ska ha på utvisningar) och hur länge orkar man stå emot en domare som verkar ha svalt pipan och således blåser i den för varje nytt andetag?

Jag vet inte. Jag är bara sjukt besviken på att mitt darling VHC återigen torskar en hemmamatch. Det suger. De är ju så mycket bättre än ett slutresultat på 4 jävla 9.

Sjukt. Besviken.

Bit ihop, bryt ihop, ta revansch!

Jag tar det igen –

Bit ihop, bryt ihop, ta revansch!

För nu jävlar får det vara slut på förluster. Allettan beware, VHC is (soon) here!😉



Kommentera

