Rubriken blir lätt missvisande men det är sökord och eventuella sanningar som också kan vara rent nys

Veckans sökord. Oj!🙂

* allt+skrivet+om+värmdö+hockey    4 – Nja, inte riktigt allt va?
* vhc    3 – Förkortning på Värmdö HC ja
* vhcbloggen    3 – Helt korrekt
* senast skrivet om värmdö hockey    2 – Lite njaa på det också, dåligt med uppdateringar
* hockeydomare våldtog    2 – Scusi!? WTF har jag skrivit?!
* värmdö hockey    1 – Hmm… jo…
* citodon-polis    1 – Tror inte den titeln finns i polisväsendet faktiskt.
* blir dissad av en tjej    1 – Stackare! Skit i henne och gå vidare.
* dissa en kille    1 – Tror inte du hittar såna knep här, men fråga tjejen som tydligen dissar killen ovanför😛

Jomensådärja.🙂 Extremt mycket VHC-sökningar och faktiskt (ganska naturligt) mer trafik på bloggen. Duuuh!

Så, vad är nytt på VHC-fronten? Jag totalmissade att de hade match igår och insåg det först när jag såg resultatet på Facebook (man bara måste gilla SHL ju!)

Och vad pysslade pojkarna med igår då? Tja, slog Wings borta. Underbart!🙂

Det som däremot verkar vara mer på tapeten (eller så är det bara en person som sprider sitt missnöje under flera olika namn) är #21’s vara eller inte vara i laget. Jag gissar att det finns en anledning till att han är kvar i laget, men om det ligger sanning i det som skrivs känns det lite bakvänt faktiskt. Vad som skrivs? Att #21 inte vill träna med laget utan bara dyker upp och spelar match. I långa loppet känns det som ett dumt upplägg, utan träning tappar man ju konditionen, tekniken och gemenskapen, det är aldrig bra för ett lag. Hockey handlar ju om att jobba åt samma håll, att släppa på prestigen och backa upp varandra. Har man ingen sammanhållning i laget går det ju liksom åt helvete till slut…

Å andra sidan vet jag inte hur det låter i omklädningsrummet (vilket killen  som skriver i olika gästböcker verkar göra) eller hur mycket sanning det egentligen ligger i påståendet om #21’s divalater. Jag ska heller inte yttra mig om just det eftersom jag vet noll och ingenting om vad som pågår🙂

Ursäkta jag tror jag upprepade mig några gånger där men alltså, jag är trött, jag är sjuk och dessutom hungrig. Små problem, jag vet. Men det är min blogg så jag gnäller lite här (också haha!)



Kommentera

