Brandkåren hjälper VHC i matchen mot Huddinge och nu vill jag se skottstatistiken vinnas av the boys in redwhite’nblue ‘kej?

Fast jaja, de får ju hemskt gärna vinna hela matchen också dårå.

Och många utvisningar blir det tydligen när matchen försenas (och jo, jag vet, en mening ska tydligen aldrig börja med ”Och” men det skiter jag också i, det här är min blogg så jag skriver precis som jag vill, så det så!).

Online

Ja, och drygt 45 minuter sent blev det. Brandkåren fick komma på besök. Så går det när man ska showa😉😛
Äh, skämt å sido, det verkar ju gå bra det där och jag hoppas mötas av ett tjusigt resultat i morgon när jag vaknar (allvarligt, klockan är halv tio och jag sitter här med tandborsten i munnen. Mäh! Försök själv borsta tänderna samtidigt som du skriver blogginlägg! Jag är astrött!)

SHL skriver så här på sin Facebooksida –

Stockholm Hockey League
I Värmdö tog introt 45 minuter, snacka om intro… Nä, men rökmaskinen gick visst varm. Man fick ta hjälp av brandkåren för att få ut röken ur hallen. Nu är man igång och efter första perioden står det 1-1 mellan Värmdö och Huddinge.

Dagens oups?🙂

Håller tummarna (i sömnen) för att grabbarna orkar köra hela vägen och spelar till signalen ljuder (därmed inte sagt att det är just VHC som brukar tro att matchen är klar innan slutsignalen skriker hrmm…. Det var visst nåt lag från Jönköping som trodde det har jag för mig hehe! )



Kommentera

