Slutet gott allting gott men det var väl onödigt spännande ibland tycker jag så till nästa match

Alltså, jag bara säger… Kolla länken (den här alltså). Där satt jag. Och glodde på datorskärmen. Våndades en aning. Svor som vanligt lite för mycket.

Men okej. Det gick ju bra till slut.

Jag var inte där. Kunde inte. Lite trassel med både det ena och det andra.

Hur som helst är jag enormt tacksam för –

  • Swehockeys online-tjänst
  • Att nyförvärven visade framfötterna
  • Matchvinnaren #19. Vilken kille!
  • Flera av ”gamlingarna” fortsätter leverera.
  • 8 – 7 till VHC efter straffar

Så där ja. Tack för kaffet å gonatt typ

Får se till att ordna upp det ena och det andra så det inte stör till det när det är dags för nästa hemmafajt….. Mmmm, hoppas kan man ju alltid.🙂



Kommentera

