VHCs trupp äntligen officiell, favoriter bortprioriterade och kanske tillkommer ett par nya

Alltså, jag ska akta mig jäkligt noga för att skaffa mig favoriter. Borde ha lärt mig vid det här laget.

Å andra sidan har jag fått förmånen att ”ha” #4 och #16 i laget ett bra tag så jag ska väl inte klaga antar jag. Trist att #14 försvann, hade velat se hans ”bus-sida” (bland annat *harkel* ) utvecklas haha! Jo… jag gillar den sortens spelare. De där som inte lägger fingrarna emellan.

Å tredje sidan finns ju alltid ”småttingarna”, de där som mest påminner om ettriga Jack Russels med sin energi och som, trots sin storlek, inte backar för en fajt. Me like!

Ska bli spännande att se nykomlingarna visa vad de kan. Ett par av de har jag redan sett, och alltså, jääääääääävlar vad stora de är!😯

Eller vänta… jag är 1 å ett halv äpple hög… Kan bero på det kanske?

Fast det kan ju vara bra med storlek på isen, om inte för att skrämma motståndarna haha!

Truppen finns här

Kom tillbaka från ”extrafamiljen” i Småland i veckan och blev så omhuldad att det kändes konstigt att komma hem och inte bli påmind om att äta, få frågan om jag sovit gott eller bara en spontan kram… *suckar*
Diskuterade med min syster om det där med att leta. ”Letar man inte så hittar man drömprinsen” sägs det. Min syster fnyser. Inte åt det där med att inte leta. Det har hon gjort. Och hittade en groda. Sen sket hon i att leta. Och hittade en prins. Men nån dröm? Nope. Välkommen till verkligheten darling.
Komplicerat det där.
Men jag har ju inte tid att leta så vem vet? Kanske har jag redan träffat honom? Jag är rätt bra på att missa såna där signaler nämligen haha!

Nä, ge mig en fullständig motsats till vem som helst av mina ex så blir jag glad (kåt å tacksam😉 ) Ingen otrogen skitskalle som ljuger, misshandlar verbalt och bryr sig minst om den som ska betyda nästan mest (jo, jag kan ta att jag kommer efter barnen).

Ähmen vad fan! Hockey! Fo-ku-se-ra!

Kollade *harkel* sneglade… på Frölunda – Växjö igår och måste säga att jag blev lite impad av Växjö. Trots stora skillnader lagen emellan så blev det ändå ”bara” 2-0.

Ska bli spännande att se vad ES nykomlingar kan hitta på. Mitt darling Brynäs får ta och kamma till sig nu och bara köra järnet mot toppen. Guldet ska hem till Gävle. Capisce?



Kommentera

