Apropå hockeynörderi och extrafamiljer som älskar en så där som bara som extrafamiljer kan

När jag satt på Arlanda och väntade på planet till min extrafamilj såg jag en man. Som jag kände igen. Så. Jävla. Väl. Men jag kunde för mitt liv inte komma på vem han var. Att det var en hockeykille, det var jag helt hundra på. Att han var tränare var jag också säker på. Men vilket lag?! Och vad i helvete heter karln?! Sjukt irriterande. Gick och funderade hela helgen och sen googlade jag… DÅ!

Jodå, det är syster som kallar mig nörd haha! Kärlek!


3 kommentarer on “Apropå hockeynörderi och extrafamiljer som älskar en så där som bara som extrafamiljer kan”

  1. Lasse skriver:

    Det är inte vi som gillar hockey som är nördar, det är dom andra. Hälsa syster det…

  2. […] Bloggkommentar – Lasses. Han är en klok man, han sa nämligen så här ”Det är inte vi som gillar hockey som är nördar, det är dom andra. Hälsa syster det…” i inlägget ”Apropå hockeynörderi….” […]


Kommentera

