Jomen vi får väl se hur det blir med det där och att VHC leker Greta Garbo tycker jag bara är bra

Eller bra å bra, det är skitkul att läsa spekulationerna (sen kom det ju såklart nån jeppe som visste precis hur laget eventuellt ser ut och förstörde allt ;P )

Jag ser verkligen fram mot nedsläpp. Första matchen, nerven, glädjen, adrenalinet. Oh yes! Nu kör vi! Snart…

Personligen vet jag med mig att det finns vissa hinder för några lyckade första matcher men det är ju rent personligt dårå…

Men okej. Om de är kvar, om det är sanning, bra så. Backsidan behöver förstärkning sägs det. Mmm, hit med en Norrland-gubbe så blir det bra. En brunkarspelare som inte lägger fingrarna emellan och som offrar både sitt ansikte och övriga lemmar på kroppen för att stoppa puck.

Nu behöver man ju inte nödvändigtvis stoppa puckar med munnen (som jag vet att somliga *harkel* allsvenska spelare gör… på träning!) men alltså… Det där med blåtiror, det försvinner med tiden, fläskläppar likaså. Och är man vansinnigt rädd om sin söta nuna kan man ju alltid spela med galler. Inte så trendigt kanske, men det är ju upp till var och en vad som är viktigt.

Är man banktjänsteman eller dylikt kanske det inte är så käckt att komma till kundmöten helt blåslagen.😉

Förresten insåg jag att jag skrivit fel datum längre ner. En hel månad fel. Jisses. 14 oktober?!😯 Kom igen tjejen, kom in i matchen nu va? Nedsläpp den 14 september i Nacka ishall.🙂 Men å andra sidan, inte så många som behöver veta som läser. De flesta som kommer hit kommer hit för att läsa om diverse dissningsfunderingar…

Väldans mycket som händer i september för egen del. Hockeypremiär (wooohooo!!), party (hoppas på att inte Han är där för det blir krångligt med avstånd faktiskt), bilfix, läkarbesök (the never fucking ending story liksom… *suck* ) och så var det visst lite annat som jag inte riktigt har koll på just nu. Men september blir knökfull.

För övrigt fick jag mejl från en tjej som undrade vilka av killarna i laget som är singel. Eh? Spelar det nån roll? Egentligen? Typ ”skiter i vem han är bara han är singel”? Eller? Märkligt resonemang tycker jag.
Vad jag svarade? ”Du får väl bjuda ut nån av de du är intresserad av och se vad som händer”
Var nog inte riktigt det svaret hon ville ha men men… Jag håller mig i styr. Mycket ögongodis och de är tamejfan svärmorsdrömmar allihop, men jävlar vad krångligt det skulle bli… värry krångligt…

Over å ut!



Kommentera

