Det var en gång några sökord… som inte mejdade sense men det gick bra ändå att fylla en rubrikrad

Gårdagens roligaste sökfras –

”flugor flyger upp i min näsa”

Det är alltså inte bara EN? Det är en hel armada som brummar upp i näsan på den stackars sökaren?

Funderade på hur tusan personen hittade hit, med den sökningen, men se på f.. jag hade visst skrivit ett sånt inlägg!

Fler sökord –

”varför dissar du tjejer” – Det gör jag inte.

”gissa om jag blir glad” – Över vad?!

”smärtgymnast” – Euhm? Det låter otrevligt…

”hur man dissar en tjej” – Som vanligt en av de vanligaste sökningarna. Svar: Du är uppenbarligen inte smart nog att tänka längre än näsan räcker ändå så mitt förslag är att du istället jobbar lite på ditt självförtroende. Då slipper du nämligen trycka ner andra för att må ”bättre” själv. Idiot.

Just idag skulle det vara gruvligt skönt att stå i en ishall. Fan vad varmt det är! Skönt visserligen men det blir så fasligt mycket motionerande mellan köket (hämta vatten) och toaletten (kasta vatten)😉

Kikade in på SHLs sida Tippa Grundserien 2011. Verkar inte vara många som tror nåt särskilt på VHC. Men men, underdogs is da shit!😉 Tror det är bra att slå underifrån. Dock måste den mentala biten stämma, så fram med massor av mental träning. Ett starkt psyke är ett måste i såna här lägen. Hur är det nu de säger? ”Motivation slår klass” eller? Brunka på så går det vägen (tror jag)!🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,



Kommentera

