Hockey mitt i sommaren nästan och om jag kunde så skulle jag vrida fram klockan men se det går inte för sig

Alltså… jag tror jag älskar SHL-sidan! Vilket initiativ! Och att VHC i det närmaste liknas vid division 1-hockeyns Greta Garbo, det är bara kul. Jag vet jag vet jag vet!! (Ingenjävlating😉 )

Intressant också vad man kan hitta i diverse bloggar, t ex NH Bloggen som skriver om kommande säsongen

Värmdö – Har ingen spelare underkontrakt i skrivande stund. Inte enligt SHL eller Eliteprospects i alla fall. Dax att börja signa eller på annat sätt skruva upp intresset runt laget? Silly season är ju trots allt ganska kul att följa OM det händer något. Stackars supporters för Värmdö.

Jo, skruva upp intresset runt laget var det ja. Kanske smälla upp lite lättklädda hockeypojkar i högstadieskolorna och på ålderdomshemmen?😛
Det är dyrt med affischer.
Skapa lite rykten som inte stämmer bara för att röra om i grytan?
Enkelt.
Eller kanske göra lite… *tänker* … nämen vänta här nu! Jag kom på en grej *mejlar berörd part* Så där ja. Då kör vi!🙂

Äh det löser sig. Med lite nytt, lite gammalt, lite jävlaranamma och inget skit alls så blir det bra.

Fy fan vad jag längtar till hockeyn drar igång! Men först ska jag ha semester! Lalla runt i för stora shorts och lagom bikini  och äta glass hela dagarna. Typ. Ligga i soffan och läsa också om det nu skulle få för sig att regna eller så…🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,



Kommentera

