kommer inte på nån vettig rubrik så jag skriver lite vad som helst för att upprätthålla mitt rykte som superrubriksättare

Jupp.🙂 Så äre haha!

Apropå inlägget hos herr Mjörnberg på Hockeysverige.se så hittade jag en intressant kommentar –

#28 Värmdö-Insyn
2011-06-29 19:38
Visst kan ja hålla med om att de är trist med Värmdö o Nacka som man aldrig hör,ser,vet vad som händer fören innan SenAugusti vad som händer..Men för en som har lite insyn så kan ja berätta att Tongivande förra året med massa div1 rutin typ Mile,Wallen,Trybbe,Lilja,Göransson mm blir kvar och även tillkommer några riktigt bra nyförvärv så att kalla de Sibirien är o ta i..
Buck-en.

Positivt om det stämmer. Med stora delar av laget som är kvar så blir gemenskapen (förhoppningsvis) bättre. Tekniken slipas under sommaren och så kan de gärna ha lite sån där eh… äh.. det försvann. Shit the same då!

Det bästa med att sommarhelvetet går så fort är att hockeyn börjar snabbare men alltså, det gör iiiingenting alls om det är sommar ända till september. Faktiskt. Även om jag älskar hösten så är sommaren något av det bästa som finns. Kanske för att jag fyller år då också.

Gillar verkligen att det är derby på hemmaplan en söndag! Kommer bli knökfullt i Ekhallen tror jag. Så kom ihåg det,

Söndag 16 Oktober i Ekhallen!

Visst har jag en del favoriter i laget och det skulle ju vara trist om de försvann. Sen finns det ju en liten bonusaspekt av det hela men det behöver vi väl inte diskutera tror jag.😉

Fick en vänförfrågan på Facebook för ett tag sen, funderade länge… och nekade. Känns lite taskigt men den personen är kompis med en av mina kollegor och det var inte länge sen jag rensade bort alla kollegor från vänlistan. De behöver nämligen inte alls veta vad jag pysslar med på fritiden (dvs spelar Bejeweled Blitz och snackar med vänner som inte har vett nog att bo i närheten av mig haha!)


2 kommentarer on “kommer inte på nån vettig rubrik så jag skriver lite vad som helst för att upprätthålla mitt rykte som superrubriksättare”

  1. Lasse skriver:

    Åkt över bron. 2 ggr… Vad vackert det är på andra sidan.


Kommentera

