Gick inget bra för Brynäs, gick inget bra för VHC, vad fan gör vi nu då? Leker modell!

Nä. Det gick inget vidare. Jävla skit. Typiskt att mina två favoritlag skulle torska samma dag. Ska man se en aning positivt på det hela så är det enda som är bra just nu att jag slipper tråkas för det av kontorets stora Lulesupporter. Skitsamma hur det går för Lule, bara BIF förlorar typ…

VHC förlorade mot Åkers. Skit me’t!

Däremot fick de bra kritik för sin positiva inställning och avsaknad av grinighet. Bra så. Jag gillar’t!

Hemmamatch på söndag. En aaaaning synd att jag missade matchen hemma mot Haninge. Hade varit intressant att se om de hade med sig sina ”vuxna” supportrar som stod och hävde ur sig ord som inte direkt lämpar sig i tryck.

Vissa saker gör man bara inte som supporter. Bara rent allmänt så där…

  • Kastar in saker på isen – Scusi? Men är du dum i huvudet på riktigt?
  • Skriker ord som inte lämpar sig i tryck till spelare som är minst tjugo år yngre än en själv – Det säger sig självt
  • Skrämmer supportrar modell barn – Det säger sig också självt
  • Hotar domare, spelare, supportrar eller vem som helst i ishallen – Allvarligt? Gå i terapi för fan!

Läste i VHCs gästbok att en spelare blivit skadad i gårdagens match, försökte kolla på bilderna och det ser ut som det är #10 som pajat knäet (?) Det är ju inte match förrän på söndag igen så han kanske är med och fajtas då ändå. Trist med spelartapp men med tanke på hur laget ser ut i stort så är jag inte överdrivet orolig. Det känns som ett annat lag nu. Mer samarbete, mer glädje, mer jävlaranamma och teknik. Det enda som fattas är lite flyt. Visst vinner de ”ändå” men det kunde ju vara roligt om de där jävla stolpskotten kunde gå på rätt sida nån gång haha!

Förövrigt gjorde jag debut som modell förra veckan (och nä, inga såna bilder, även om fotografen i fråga sa ”Så! Ta av dig kläderna nu!” ett antal gånger och sen drog i bh-bandet på mig).
Riktigt skoj faktiskt. Och trevlig utsikt haha! Lammkött som inte var särskilt svårt att vila ögonen på😉

När jag visade bilderna för en vän utbrast han –
”Alltså allvarligt? Du måste skaffa en pojkvän snart, det där är ju fan slöseri med resurser!” *asg*
Jomentackdå!

Jag vet, jag är världens kap men jag har verkligen ruttnat på ”män” som (mentalt är 14½) misshandlar mig verbalt, är otrogna och inte har självförtroende nog att ens vara sig själva. Jag är fan värd bättre än så!



Kommentera

