vhc kör över team uppsala i detta nu, min mage står i åtta hörn och ibland vill jag ha helg på onsdagar

Team Uppsala har det inte lätt mot VHC just nu, kolla bara in VHCs twitter –> Här
Eh? 8jävla1? Efter två perioder.
Men okej, man ska väl inte dra för höga växlar på det, Team Uppsala är väl kanske inte riktigt vad man kan kalla ”bitigt” motstånd.😉

Själv har jag en mage som står i åtta hörn, jävlar vad mätt jag känner mig! Luftbubblor i magen gissar jag eftersom det knappast kan vara mat, får ju knappt i mig nåt numer.

Lite feber, men det är jag ju van vid🙂

Har vaknat två nätter i rad nu. Gissa om jag är trött? Så helg nu skulle vara helt kalasbra. Jobba måndag – tisdag, ledig onsdag – söndag? Det vore nåt va?🙂

Nä. Nu ska jag fortsätta följa matchen på twitter.🙂



Kommentera

