Gammal skåpmat i sökordshistoriken, orken har flytt till varmare breddgrader o VHCs tekniknörderi is da shit

Favoritsökningen är fortfarande den som har orden ”hur dissar man en tjej/kille” i sig.
Lite tragiskt kan tyckas, att folk letar efter instruktioner till hur man dissar nån. Kan man det inte så låter man bli helt enkelt….

Är det förresten nån som sett min ork? Den har rymt. Nånstans till Långtbortistan tror jag, för det var fasligt länge sen jag såg den😉

*tre timmar senare*

Ojsan! Så det kan gå haha!

Här springer tiden lite som den vill tydligen.

Kollade VHCs schema och inser att jag inte kan gå på nån match förrän den 3:e jävla december! *mutter*
Allvarligt! Måste de spela hemma på tisdagar?😛

Eller också kunde det vara så att jag blev frisk (nån jävla gång så jag orkade med att både jobba dagen före och dagen efter en match). Alltså helt magiskt bara. Ta ett piller och må bra sen. Fan vad skönt det skulle vara.

Har suttit framför datorn med jobb i flera timmar och nu sitter jag och funderar på om det verkligen är så att mina muskler håller på att förtvina eller om jag bara inbillar mig…

Det som är positivt är i alla fall att man numer kan följa VHCs matcher via hemsidan och twitter, värry bra skit! Anton is da shit I tell ya!😀

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,



Kommentera

