Min prenumerant försvann, VHC tuggar på och Brynäs har jag glömt

Tja, om vi börjar bakifrån (utifrån rubriken sett) så är det inte riktigt sant men jag har haft för fullt upp med mig själv (både hälsa och arbete) för att hinna hålla reda på pöjkera i Gävle haha!

VHC håller humöret uppe verkar det som, laget i alla fall. Det kom en rätt puckad kommentar i gästboken efter den senast inställda matchen. Typ ”Guuuuud vad konstigt med TVÅ inställda matcher på raken! Det måste vara nåt mystiskt här! Vill inte VHC spela om inte nyckelspelarna är helt hundra procent friska??? Hmmmmm!”

Shit liksom! Kom igen va? Ät din medicin och var tyst!

Men ja, två matcher på raken blev inställda. Den första berodde på ett elavbrott och den andra berodde på att isen pajade och gästande lag var för fina för att spela utomhus…🙄

Värmdös A-lag ligger fyra i tabellen just nu. Med två matcher mindre spelat. Rätt strongt gjort ändå tycker jag, blir lite mer krydda i serien då. För det var ju självklart så de räknat ut det, VHC, att de först skulle bryta strömmen på hela ön och sen förstöra isen… Bara för att skapa lite spänning och kunna slå ur underläge (för det är allmänt känt oj nu ljög jag ) att Värmdö spelar som bäst när de är underdogs… Eller kan det vara så enkelt att det som händer ibland, det händer bara. Utan baktankar, utan påverkan av laget eller nåt annat konspiratoriskt? Jag är skitdålig på att konspirera, jag har så dåligt minne nämligen…

För övrigt tycker jag det är skoj att ingen kommenterat felet på hemsidan. Snacka om konspiration!! Haha!

Just ja, jag hade ju en prenumerant minsann, men h*n försvann. Shit the same, jag fick en ny på en annan blogg haha! Så totalt har jag hela 13 stycken… Då vill jag inte ha fler prenumeranter tack, 13 är en favoritsiffra *nickar*

Det som just nu dominerar sökorden är just vhc blogg och vhcbloggen, rätt spännande, men det måste vara rätt tråkigt att komma hit… Jag uppdaterar ju såååå ofta *låter som en fjortis*

Nä, mera kaffe så jag kan vakna till lite. Är gruvligt trött och har en annalkande migrän på gång… Fett okul…😛

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,



Kommentera

