Insidertips till hockeyidioter och med den rubriken blev det inte mer än så här

Jag föreslår att samtliga som är det minsta lilla intresserad av hockey, oavsett division, tar sig ner till Ekhallen på Värmdö på fredag.

Värmdös finest tar emot Trångsund IF.

Av det lilla jag läst om TIF så är det nog en god idé att skita i prestigen och helt enkelt jobba häcken av sig. HELA matchen.

Jag gissar att det kommer bli en explosiv start på matchen som sedan kommer mattas ju fler minuter spelarna lägger bakom sig. Det lag som har mest hjärta, mest vilja och mest disciplin kvar i slutskedet kommer ta hem segern. Ingen blir väl förvånad om jag säger att jag hemskt gärna vill att VHC är det laget?

Men det är egentligen inte därför jag försöker få så många som möjligt till Ekhallen på fredag, men visst kommer det smälla. Både före och under matchen.😉

På vilket sätt kan jag inte säga än, det är typ lite hemligt, men jädras vilket drag det kommer bli. Och vilket ståhej kring ett division 2-lag som försöker kriga sig upp till nästa division.🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,



Kommentera

