Nya truppen väcker tankar, Brynäs piskade Djurgården borta o själv betalar jag för lättare misshandel

Neeeeeeeeeeeeeej!!!! Var är ”min” solstråle!? Inte längre i truppen, satansjävlaarselskit!

Visserligen har jag ju kvar ett par favoriter ändå, men liksom… Kapten Solstråle! Snyft!

Det som ska bli extra intressant med säsongens trupp är att #10 och #27 återigen spelar tillsammans. De var som ler och långhalm sist, nu har de spelat i olika klubbar ett tag så det ska bli kul att se hur snabbt (och OM) de hittar tillbaka till varandra.

Jag tror (extra) starkt på VHC den här säsongen, övriga lag får se upp för nu trampar ”vi” upp i ettan! Om de bara kan ge fan i att tänka för mycket på nästa match, innan den första är avklarad så kommer det här bli skitbra! Men jo, nästa säsong spelar VHC i ettan det är jag nästan 100% säker på. Visst låter jag tvärsäker?😉😛

Häääärliga nyheter!! Brynäs krossar DIF! Aaaah! Som det ska va’! Och ”baby-Brynäs” kan nog också ge tufft motstånd i år. Frågan är om de håller hela vägen. Jag vill gärna tro det, men så klappar ju hjärtat för BIF så😉
Hoppas jag kan se några matcher på plats i år. Jobb och hälsa har satt stopp för det tidigare men om jag kan lyckas med bedriften att få en korrekt diagnos så ska nog det här bli bra.🙂

Oh yes, mina favoritlag ser riktigt starka ut i år! Nu kör vi!
Full fart framåt och tätt bakåt! Go!

Har käkat rätt mycket Citodon de senaste veckorna, nu när kylan kommer så kommer också smärtorna som ett brev på posten. (Vem fan beställde de? Inte jag iaf!) Eftersom min läkare inte vill (??) utreda mig vidare eller ens remittera mig till någon som kan, så gör jag mitt bästa för att underlätta för kroppen. Så. Sjukgymnastik sa du? Jojo, smärtgymnastik haha! Knåda, knåda, bända, bryta, sträcka, dra… aj som fan å tack så mycket, här får farbror en femhundring… *knaster* *knak*

Nädå, så illa var det inte. Det var faktiskt väldigt bra. Men sjukt jobbigt! Yttepyttesmå rörelser men satan vad jobbigt det var! Han introducerade min kropp för muskler den inte visste den hade. Ska vi gissa på att jag har träningsvärk imorrn?🙂

Och så kom jag hem tidigare från jobbet också, så egentligen har det här varit en riktigt bra dag!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,



Kommentera

