VHC twittrar från Brynäs hemstad, livet går vidare trots allt och jag längtar till Ekhallens kalla luft

Dagens nyhet:

VHC twittrar! Yeay! SÅ ska en slipsten dras! Eller en skridsko kanske haha!
Här kan ni följa de. Ska bli superspännande att se om det kommer uppdateringar från matcherna också, kunde vara intressant om det låg på hemsidan liksom…🙂

Jag skäms nästan lite för hur dålig koll på Brynäs jag har just nu men jag har liksom haft liiiite annat att tänka på haha!

Jaja, det löser sig till sängen (oups! Freudiansk miss?) säsongen börjar ordentligt. Dessutom går min Skelleftekollega i pension om en månad så då behöver jag inte ha så bra koll heller. Men det här låter alldeles glimmrande bra tycker jag! Nu blir det guldfest i Gävle igen! Party i Läkerolen?🙂

Min hälsa är det ingen idé att ens skriva om, mer än att jag kan säga så här: ”Det är som vanligt fast lite värre ibland”

Läkare alltså… Raka svar är visst en bristvara hos en del, andra beter sig som diktatorer och sen finns det ett par som är helt underbara.🙂

Jaja, förhoppningsvis får jag några svar nästa vecka och det kanske hjälper lite? *ler lite o skiter i vilket*

Just nu leder VHC uppe i Läkerolen, alldeles lövli!🙂 Ska bli sååå kul att se nya laget den 12:e!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,


2 kommentarer on “VHC twittrar från Brynäs hemstad, livet går vidare trots allt och jag längtar till Ekhallens kalla luft”

  1. Lasse skriver:

    Ähhh, jag som trodde att DU skulle Twittra. jaja, Ha det så gott det nu går med ont och aj och sån skit. Får väl bjuda på någon poäng i vinter som plåster på såren…

    Lasse

    • vhcbloggen skriver:

      Haha! Attans då!🙂
      Jepp, det ska jag. Var hos läkaren senast idag utan resultat så det är liksom bara gilla läget antar jag.
      Men några extra poäng tas tacksamt emot!🙂


Kommentera

