Dagens kortaste inlägg blev rätt långt med en blandning av hockey, radio och glädje

Dagens absolut bästa –

Jag har en prenumerant på Bloglovin’! Wooohooo!!
Vem du än är, hatten av och tack och bock vad glad jag blir!
Har två andra bloggar som har en del fler prenumeranter och den här bloggen har haft exakt noll. Och då har den här bloggen ändå varit med längst.🙂

Dagens hockey –

Näe, inte för mig. Inte på tv. Men för boysen. Säsongens första ispass!
Sen såg jag i schemat att de ska på träningsläger i Gävle, ujuj, kan ju inte bli annat än bra. Gävle – Brynäs – Bra skit!😉
A-lagets hemsida har utökats med ytterligare en kategori – Intervjuer!
Löööv itt! Just nu ligger två intervjuer uppe, en med Mile (den äldre) och så en med tränarduon Cribba o Ville.
Dessutom kommer det videoklipp från matcher i ett senare skede. Hur underbart som helst!

Dagens jävla skit –

Febern är tillbaka igen. Hostan håller i sig och jag har gnisslat tänder inatt så jag har attans ont i ansiktet…

Dagens väder –

Sol! Blåser lite men det är skönt när man har feber också.🙂

Dagens middag –

Hemmagjord pizza tänkte jag, äppelpaj till efterrätt. Fan vad jag älskar att ha semester!

Dagens musik –

Frångår min rutin och låter Skärgårdsradion rocka istället för sedvanliga Rockklassiker. Helt okej med lite ombyte🙂 Gungar skönt just nu…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,



Kommentera

