Hockeysessen rycker närmare, vem stannar kvar o hur blir det egentligen med framtiden?

Nu så. Snart mitten av augusti och hockeysäsongen rycker närmare. Jag längtar. Saknar ishallen, ljuden och nerverna. Jag har fått ny medicin för min värk. Huruvida den kommer fungera eller inte, det får jag veta om ett halvår. Det enda jag kan hoppas på är att jag klarar av att stå åtminstone två perioder utan att krascha totalt.

Rätt nyfiken på hur truppen kommer se ut till slut. Vem stannar? Vem går? Ett par spelare vet jag som stannar, en del andra gissar jag går vidare. Hur som helst. Den som lever får se.

Hoppas att fler supportrar hittar ner till Ekhallen den här säsongen, visserligen verkar antalet i publiken ökat något men ännu fler skulle ju inte göra ont. Nånstans😉

Fattar fortfarande inte hur allmänheten kan ha missat den enorma spänningen, glädjen och kämpaglöden som mullrar i Ekhallen. Det finns ingen bättre underhållning!

Undra just om ledningen i klubben har nån sån plan? Att locka in fler fans till hallen, att öka intresset hos gemene man och få hela ön att andas hockey under vinterhalvåret? Det vore nåt det!

När det gäller min egen hälsa så hoppas jag framtiden är ljus. Det är mycket nu. Med kroppen. Den stör min vardag (mer än vanligt alltså). Men närmast är det ju den nya medicinen och operation som gäller, sen får vi se vad som händer.

Nackdel med medicinen – Jag mår fruktansvärt illa, har fortfarande ont och är fruktansvärt rastlös… Står ut eftersom det bara gäller ett halvår… *pust*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,



Kommentera

