På sommarn går gifta karlar igång på snygga singeltjejer o hockeyn, ja den ligger på is

Jag vet inte varför, men jag verkar väldigt ofta dra till mig upptagna karlar… Fattade först inte varför det alltid var upptagna killar som intresserade sig för mig.

Jag fattade idag. Jomenjagvet! Jag är trög när det gäller killar…😉

När jag pratar med en kille som är upptagen, då är jag lugn, cool, nemas problemas och kan med lätthet skämta både högt och (väldigt) lågt.

Så fort det är ett potentiellt pojkvänsmaterial som står framför mig så börjar jag tänka. Dåligt. Jag blir alltså en stammande idiot på ett par sekunder bara. Tänker efter hur jag uppfattas. Då går det åt skogen. För jag blir som sagt nervös och överanalytisk och vem tusan tycker sånt är intressant? Euhm…😉

Visst kan man väl tycka att det är lite av en komplimang att de upptagna karlarna blir avis och vill ha lite skoj med en tjej som inte fått barn eller vad nu skälen kan vara… MEN!

Jag har ingen lust att stå på ”stand-by” för någon som inte får ligga med sin respektive längre.

Å andra sidan har jag ingen att ta hänsyn till ifall jag skulle vilja. Och nej, jag skiter fullständigt i killens tjej/fru/sambo. Faktiskt. För jag känner inte henne…

Hade däremot någon av mina tjejkompisars respektive börjat stöta på mig hade det varit en annan femma. Då hade det tagit hus i helvete!

Jojo, som ni märker är det där med hockey… fasligt långt borta just nu.

Dels har jag annat att bry mitt huvud med och dels händer det inte mycket. Det kommer. Senare. Till hösten. När alla kontrakt är klara.

Vad jag vet är att en av målisarna satsar stenhårt på att bättra på sin räddningsprocent något enormt! Minst 98% nästa sesse dårå?😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,



Kommentera

