BÅG avslutar med komisk knorr, somliga har verkligen ingen humor o Mårts ska visst vara frälsare

Alltså… kan man annat än älska BÅG?!
Vilken lirare! Vilken humor! Vilken kille!

Tack!
Tack Bengt-Åke för alla år, för alla medaljer, för all spänning!

Jodå, det finns de som inte kan se humorn i BÅGs time-out i kvällens match. Stackars människor… typ…

Höll på att garva läppen av mig när han visade tecknet för TO och så reaktionerna i motståndarlaget…😆

Förra matchen kunde jag hålla mig för skratt dock. Satan vad ont i skallen jag fick av att sitta på helspänn de sista minuterna mot tjeckerna… huuu… Vilken rysare!

Men nu var det slut för den här gången.

Och vilken press han får på sig, Mårts, för alla de stackare som beklagar sig över BÅGs coachning, de kommer inte godta något annat än uppradade segrar. Mårts är frälsare tydligen. Jojo, den som lever får se.

Inget ont om Mårts, han är superduktig, men jag tycker det är orättvist att lägga ett så stort ansvar på killen (idel, enbart segrar). Faktiskt.

Ska bli spännande dock att se vilka förändringar han gör och hur det kommer gå i framtida turneringar. Som sagt, den som lever får se.🙂

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,



Kommentera

