Värmdö HCs A-lag tacklar sönder inredningen i sin jakt på poäng, elitseriekval kan vara sömngivande o sökorden ger skratt

Jodå, nu börjar det gå åt rätt håll! Ikväll vann killarna mot Sollentuna med 6 – 2! Härligt!

Ville jag vara där? Så klart! Hade jag möjlighet? Nja. Min nya medicin gör att jag blir trött som ett as och det tar tydligen tid innan den gör någon verkan så jag har fortfarande nervsmärtor som gör att jag inte klarar av mer än det nödvändigaste.

Hur som helst. Det var visst ett längre uppehåll i matchen igen. Gissar på att plexiglaset for åt helvete den här gången också haha! Allvarligt killar? Tackla inte motståndarna så hårt så inredningen går sönder, ni hinner ju bli kalla innan de lagat skiten igen ju *garvar*

Dagen har gått i sömnens och hockeyns tecken. Kollade första och halva andra perioden mellan SSK och Rögle, sov emellan, innan dess kikade jag en liten sväng på Brynäsdamerna som blev överkörda av Segeltorp och så hade jag ju kontinuerlig uppdatering på VHC-matchen.

Nästa match för ”mina boys” är på onsdag, borta mot Nacka. Dags för revansch? Jupp! Mal ner de i isen och bomba deras målis med puckar så vinner ni!

Visst låter det som jag vet vad jag pratar om? *nickar*

Hittade lite sökord… älskar sökord!

* jättestor stor hund – Alltså, en jättestor stor hund måste vara typ… jättejättestor?

* hur lång tupplur – Tja, det är väl individuellt… Själv tar jag tupplurar som kan vara både en och tre timmar långa.

* vem ska ringa killen eller tjejen – Det beror väl på vem som har mest mod i sig?

* sjö jung fru – Första pris till århundradets värsta särskrivning?

Klockan tickar på mot halv åtta och jag sitter och längtar till jag kan gå och lägga mig. Helt sjukt trött och höfterna skär… okul värre…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , , , , , ,



Kommentera

