VHC spelar i Alltvåan med mindre målande, derbydrömmar i division 2 till 1 och julklappsinköp beror på skalan

Nu spelas den första matchen i Alltvåan för VHC, så här långt verkar det vara en tight match. Eller så är jag bortskämd med att de öser in tvåsiffrigt i varje drabbning. Just nu leder de mot Haninge med 2 mål mot 1 i Ekhallen. Håller tummarna för att de håller huvudet kallt och vinnarhjärtat brinnande. Tvärtom är ingen bra kombination när man vill vinna nämligen😉
Och alldeles nyss kom slutresultatet: VHC – Haninge; 4 – 1!

Lyssnar på Idol i bakgrunden. Calle Kristiansson, vilken kille!🙂
Ladies and gentlemen – we have a winner!😉

18 matcher har de på sig. Sen är det kval till division 1. Fasen vad underbart det skulle vara! Vilka matcher! Vilka bilder! Tänk, derbyn mellan Nacka och Värmdö! Wow!

Sen var det det där med julklappar också va? Jag har tre fixade redan, men två av de ska skickas med posten och just nu känns det projektet vääääldigt jobbigt… haha! Sen väntar jag på mina ”nätet-köpta-klappar”, de borde komma när som helst. Imorgon blir det nog ytterligare inköp (förutsatt att smärtan gått ner från nuvarande 5-6, åtminstone ner till 4). För det är sååå kul att slå in julklappar! Och ge bort (även när det inte är jul, det är kul att göra mina älsklingsmänniskor glada bara🙂 )

Nähä, kanske dags att ta en sån där dunder-tablett så jag får ner smärttoppen lite tills det är dags att sova… eller ska jag vänta lite kanske… Suck… vilka problem man har va? *asg*

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,



Kommentera

