Bagge gillar kollegan Andreas, från natthångel till tågtripp utomlands o VHC vann matchen såklart

Anders Bagge for president! Pleeeeease! Kolla HELA klippet, världsklass!

Anders Bagge gillade Andreas Carlssons….

Apropå min sköna kyss med AC, så fick jag inatt nöja mig med att drömma om något jag ofta drömmer. Tågstationer utomlands. WTF liksom!? Varför håller jag på och ska åka tåg mitt i nätterna för? Mycket trevligare att hångla med snygga killar… haha!

Förövrigt håller jag med herr Söderström på AB, Tove is da shit! Jädrar i havet vilken skön stil hon har och rösten sen då! Jupp, me like.😀

Och VHC vann mot Åkers.

Borta. Somliga Åkersfans skyllde i princip förlusten på domaren, men majoriteten verkar rörande överens om att VHC var det bättre laget. Det ”bekräftas” också om man läser referaten från matchen. Både det från VHCs egen referatskrivare och Ekurirens.
Nästa hemmamatch för boysen (”mina” alltså) är den 6/11. Håller tummarna att jag kan gå då. Det var så länge sen jag såg hockey live att jag nästan inte minns senaste matchen. Sånt är trist…

Nu ligger det bilder uppe från matchen också… Och jag vidhåller fortfarande att VHCs fotograf är sjukt mycket bättre. Men som sagt, övning ger färdighet…🙂 Vet inte hur länge killen plåtat heller. Det är inte så lätt i början. Men det går. Med träning, tålamod, snabbhet och bra kamera.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,



Kommentera

