Idol-Andreas Carlsson kysser som en gud, Åkers ishall är som stå i en frostbiten apelsin o det är skillnad på fotografer

Förbannade jävla helvetes väckarklocka!! Jag som hade så trevligt! Eller trevligt å trevligt… det var mer ”Damn!”😉
Jodu, Andreas Carlsson kysser så man blir knäsvag flera timmar efter man har vaknat… Det var ju synd bara att jag skulle behöva vakna mitt i alltihop…😛

Och vilken tur att det är gammal härlig musik de sjunger ikväll, Idolerna. Hoppas bara jag kommer ihåg att byta kanal till kl.20.00. Och har jag ännu mera tur kan jag fortsätta drömma inatt… *asg*

Äh, skit i Andreas nu. Risken att han skulle behöva bevisa sig IRL är ju närmast obefintlig, haha!

Ikväll spelar boysen match. Och var är jag? Inte där. Skit me’t!

Å andra sidan. Att stå i Åkers svinigt kalla hall, med det där äckel-oranga ljuset… *ryser* Nä tack. Absolut bästa hallen har Nynäs, men de har ju avancerat till ettan så nästa säsong kanske det finns möjlighet att åka dit och titta😉

Åkers har tre pinnar upp på VHC. Kan bli riktigt intressant match. Säkert inte så målrik, men händelserik. Hoppas bara ”referatören” hänger på och skriver ett av sina sköna reff. Finns inget bättre än att få läsa de när man missat matcher.🙂

Förresten har Åkers en alldeles egen fotograf numer. Kul för killarna i Åkers. Personligen tycker jag VHCs fotograf är sjukt mycket bättre men det är ju jag det…😉

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,


One Comment on “Idol-Andreas Carlsson kysser som en gud, Åkers ishall är som stå i en frostbiten apelsin o det är skillnad på fotografer”


Kommentera

