Här var det sökord i massor, gummistövlar toppar listan och VHC kan nog vinna både det ena å andra om de vill

Sådärja, då var sökordslistan fulla av ”vhcbloggen” (i olika tappningar) igen! Samma sak varje år vid säsongsstarten och sen vidare men mindre frekvent under resten av årets månader.🙂 Bloglovin, rss-flöden eller helt enkelt bokmärka bloggen? Eller kan det vara så att det faktiskt dyker upp nya VHC:are varje sesse? *funderar* Hmm, kan så vara

Andra sökord den här veckan:

  • för att vara fjortis måste du hastenkoll på mode och nollkoll på övrigt
  • dumma hundar som gå på folkskrivet i norrländsk tappning? Tja, vad ska man göra med såna hundar? Tvångsuppfostra matte/husse så de håller rätt på sitt odjur kanske?
  • spåra anonymt kontantkortdet går nog inte faktiskt
  • varför svartsjuk när han har en annan?därför att han är dum i huvudet? Äh jag vet inte, nästa fråga tack!
  • vem jag är meeeen! Vilka svåra frågor!
  • varför dissar killar ibland tack! Därför att de inte vågar visa inför sina kompisar att de gillar nån som ”inte fått godkänt än”, dålig självkänsla helt enkelt
  • minnesförlust efter LSD då är det väl fasligt onödigt att knarka? Dyrt som fanken och så kommer man ändå inte ihåg nåt efteråt?

Topp 5 sökord från bloggens start:

  1. gummistövlar – 431
  2. vhc bloggen – 289
  3. tuttar – 277
  4. grävskopor – 259
  5. pungråtta – 249

Rätt intressant att gummistövlar är så poppis…😛
Gummistövlar

Är det nåt att se på det här?

Imorrn är det dags för VHC att spela på hemmais igen. Och nåde den som inte kommer och kollar när de spelar!😛

VHC går som tåget nu. Vinner med stora siffror och spelar fasligt disciplinerat med minimalt slarv. Hoppas trenden håller i sig resten av sessen.
Gissar att Hässelby/Kälvesta är revanschsugna men  med ett så taggat VHC som dessutom har hemmais blir det nog svårt att hävda sig.

Förhoppningsvis blir det stora siffror redan i andra perioden så jag kan gå hem. Inte för att jag på något sätt tröttnat på hockeyn som så, utan för att (tjata-tjata-tjata) min kropp la av fullständigt efter förra matchen. Eller ja, den la av redan i mitten av andra perioden men dagarna efter matchen var helt värdelösa…

Jaja, skit i det. Det är ju uppenbarligen inte mycket jag kan göra åt saken. Tre veckor kvar till besöket på smärtmottagningen. Ibland blir jag trött på allt. Men av någon anledning så ser jag positivt på den skiten också (vad i he-te är det som pågår?? Det var ju ingen hjärntumör!) När jag blir sådär trött att jag inte orkar bry mig om att hunden vill döda de hundar som skäller på honom eller att det blir stopp på 222:an eller att idioterna i trafiken riskerar både sina egna och andras liv, jaa… då bara suckar jag och tänker ”jaja” eller börja roa mig med att skratta istället (säkert att de såg hela hjärnan på den där röntgenbilden? Nåt fel i skallen har jag tror jag… *garvar* )

Nä, undra om jag skulle ta och studsa i säng? Imorrn hinner jag inte med mina sedvanliga tupplurar (ja, plural tyvärr…) ”Tupplurar”, vilket ord! Och vilken knäpp bild jag fick i skallen😆

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , , ,



Kommentera

