Gammalt inlägg blev nostalgisk komik och sökorden ger en vink om att galenskapen lever vidare i bloggen

Satt och läste gamla inlägg i bloggen, jag skulle egentligen bara leta efter det här inlägget, och insåg plötsligt att jag var mycket roligare förr… *garvar* Personligen tycker jag att jag oftast är skitrolig, sen om nån annan inte håller med, tja det struntar jag rätt mycket i faktiskt. 🙂

Varför blev det så för då? Att jag var så där haha-rolig förut men inte nu? Eller ja, jag tycker ju att jag fortfarande är en sjukt kul person som lätt skulle kunna bli ståupp-komiker om det inte var för min förlamande scenskräck… 😉
Det finns ett par faktorer som spelar in dock –
Jag hade extrajobbet, var smärtfri, det var mindre komplicerat för ett år sen och så hade jag möjligheten att blogga på jobbet, så då kunde jag skriva direkt jag kom på nåt dråpligt. Jaja, sånt är livet…

Kikade lite på sökorden, och som sagt, ibland undrar jag hur sjuk den här bloggen är egentligen 😛

kronisk sjukdom polis – Hmm… jag tror ”polis” är ett kall, inte en kronisk sjukdom, men jag kan fråga nån som vet bättre 😉
skräckförhållande – Nä tack, jag har haft dåliga och mindre dåliga och faktiskt rätt bra förhållanden men inget som involverade skräck faktiskt… eller ja… *harkel*
hur tar jag första steget med en yngre kille – Lyfter hans högra ben och ställer det ca 30 cm framför honom, sen tar du det andra benet så har du helt plötsligt tagit två steg med honom. Häpp!
sköldpadda skor – Sköldpaddor som skor låter fasligt obekvämt eller var det skor till sköldpaddor? Blir nog svårt att hitta, inte bara här 😛
känslan i kroppen av knark – Förlåt va? Har aldrig använt annat än vanlig hederlig whiskey och nikotin, men det kan väl knappast räknas? Eller vänta! Det måste vara nåt inlägg om mina knasiga drömmar när jag tagit Citodon mot smärtan! Haha!

Jag har fastnat i en låt av Volbeat. Älskar texten…

Counting all the assholes in the room
Well I’m definitely not alone, well I’m not alone…
//
Look deep into yourself before you blame all others
for betrayal, for betrayal
I promise, so easy to say, and easy you failed,
and you do it again

Text: Volbeat (försökte hitta vem som skrivit texten men icke)

Jag tror däremot att mina kollegor börjar tröttna på den, den går på repeat nämligen… 😉

Nä nu ska jag fortsätta var extremt okvinnlig och försöka bräcka hunden i vår fistävling. Han leder stort, vette fan var han får tag i alla kadaver men men… 🙂

6 kommentarer on “Gammalt inlägg blev nostalgisk komik och sökorden ger en vink om att galenskapen lever vidare i bloggen”

  1. Nemos matte skriver:

    Du får väl också ta ett märgben och jämna ut oddsen lite… 😉

  2. Lasse skriver:

    Hänt nåt´…?

  3. Lasse skriver:

    Du får ju förvarna lite… Välkommen åter. Det roliga börjar snart…


Kommentera

