Svensk avundsjuka på export till USA, hockeyn ligger lite på is och gråa hår kan ge gråa hår tydligen nästan…

Asså, scusi? Men jag tyckte det var bra! Å andra sidan gillar jag sån musik (också) —> Katie Holmes
Att Perez Hilton sågar henne fullständigt. Och andra, ännu mindre viktiga personer eller så kallade kritiker, ”rasar” mot att sången var förinspelad är bara så löjeväckande att det nog slår nåt sorts rekord. Att den svenska avundsjukan tagit sig ända bort dit… fantastiskt.

Inte bara jag som tycker sågningen är märklig —> Skvallerbitchen

Hockeyn ligger på is (haha!) just nu. Fast jag ser att det är många som söker på ”vhcbloggen”, ”vhc” och ”värmdö hockey” så blir nog de flesta rätt besvikna. Det är nästan så jag tänkte be om ursäkt, men jag gör inte det. Det är min blogg, och jag skriver om vad f-n jag vill… 😆 Dessutom är det faktiskt fortfarande sommar. Sägs det. Men okej, liiiite längtar jag efter hockeyn. Ska bli spännande att se hur det artar sig den här sessen. Fansen är iaf på det klara med att det är dags för VHC att trampa uppåt i divisionsträsket. Då är det väl bara hoppas att all träning, all nyttig mat och all kamratskap bär frukt (eller puckar i mål kanske) och får VHC att ta ett kliv upp.

Några nykomlingar i årets upplaga av division 2 Södra, eller ja, ”nygamla”. Förutom Stortorparna IF, vilka är det? *googlar* Eh?! Va? Det jag får fram är minimalt med information, de verkar inte ha någon hemsida utan det blir hänvisning till Stockholms ishockeyförbund. Okeeej…

Jaja, shit the same. Jag ska inte på några bortamatcher ändå så… 🙂

Förresten trodde jag att jag blivit skitgammal igår. Jag hittade ett vitt hårstrå i huvudet. Min gammelmoster (som jag tydligen är väldigt lik i sättet) blev vithårig som 25-åring så jag tänkte ”Jahaja, där rök möjligheten att fortsätta åka på ungdomsbiljett!”
Jag tog tag i hårstået, det lossnade förvånansvärt lätt och jag tog mig en närmare titt. Och insåg ganska snart att det inte var mitt. Det var den fyrbentes. 😀

Nä, skriver jag mer nu så somnar jag. Kanske ska ta mig en liten tupplur? Låter lockande…. faktiskt… BiboMedia.com
(Bilden kommer från suveräna sajten bibomedia.com )

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

